Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Söndag, tråkigaste på länge..

Publicerad 2013-12-01 20:44:02 i Allmänt

 
Hej bloggen! :D
 
Det var ett tag sen senast.. :/
Men nu skriver vi lite igen tycker jag.
Ja jag har haft det ganska bra endå.Vart med pojkvänen en del
och skötit skolan, även tatuerat mig! (Y) Jag har även fått den bästa praktik platsen just för mig! Laga mat och baka är ju klart min sak,
och alla är så trevliga och jag får lära mig så mycket. Självklart ligger det i Fagersta men det är ju ändå toppen för jag är ingen morgon människa som orkar pendla tusen mil för att vara där över dagen sen
åka trött hem med buss/tåg, så är kanon nöjd! :)
I Torsdags var jag på julbord med nästan hela familjen, även E var med och åt, det var super mysigt och jätte god mat på det, skinkan var kanon! skulle ha ätit den själv tänkte jag bara! (HAHA) :D
Har också vart med E över helgen tills idag, så vi har kollat på film och ätit massa gott! Även hälsat på syster och hennes sambo och tittat på deras nya katt Dylan. Liten, söt och lekfull kan man säga. Katten kunde springa som en ferrari bil i cirklar efter sin leksak medans Bob tittade trött på.
 
 Men nu ska jag sluta skriva så hej svejs! :)
 
/Paulina
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela