Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Hej hå !

Publicerad 2012-12-27 19:36:49 i Allmänt

 
Hej bloggen !
 
Nu var det ett tag sen man blogga och saker har väl hänt :-)
 
Klippt av typ allt hår, tagigt hål i näsan, färgat håret,
handlat och firat jul o så klart vart med vänner o killen min<3
 
Kan börja kort, har färgat mitt hår rött :-)
Klippt av typ allt hår på köpet, tröttnade på mitt långa trista hår som man inte kunde göra nånting med ändå. Så varför ha långt?? :-) (HAHA) !!
 
Aja.. Idag har jag vart med Donna och käkat, vart på stan, bytt ring storlek till karl, handlat lite smått och gott hem för killen kommer imorgon ;-)
 
Ska väl även säga grattis för Matilda fyller 7 imorgon ! (Moster till henne)
 
Lägger upp bilder och säger hej hej kolla här!
 
pössen !<3
 
/Paulina
 
Röd hårig nu.
 
När jag klippte mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela