Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Fredag igeeen ! ;*

Publicerad 2013-04-19 16:56:23 i Allmänt

 
 
 
Gudans !
Hej alla ! :)
 
Var ett tag sen man satt och blogga på datan, har ju inte orkar så det la jag åt sidan.
Såå kan berätta lite vad som hänt som ni kanske vet och inte vet..
Förlovat mig, färgat håret rött, flyg resa om 5 dagar till Rumänien :)
skaffat lite nytt folk som friends ! (vänner) , besökt sjukan för magen.
 
Livet rullar ju lätt på !
Är glad och känner att allt är kanon ! ^^
 
Har ju bakat idag med S också :)
Vart en sockerkaka som vart mums !
Snart kommer Älsklingen hit också för att sova över!<3
 
Mys !!<33
 
Ska väl säga hejdå för mig nu, skriver mer när jag orkar blogga mera :) Hej då ^^
 
/Paulina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela