Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

kvälls bloggning ! ;)

Publicerad 2012-09-26 20:46:32 i Allmänt

Hej hopp bloggen ! :)
 
Onsdag idag och det har vart upp
och ner och är det en, gnager på en sak
som virvlar i huvudet !
Men vad gör det? :)
Aja ... Dagen då.. Den har varit helt okej,
har haft små ont i huvudet och vart extremt trött !
Efter lite matte och svenska + estet så var jag med sabbi<3
 
Gårdagen då, vaknade av att folk terra min mobil klockan 09:47
på morgonen, så jag kunde ju inte somna om heller :/
Men aja, gick upp och åt frukost
och efter tog man en varm dusch.
Glatt efter börja jag sminka mig och städa + laga mat. :)
Efter gick man ganska fort ner mot stan
för att möta upp älsklingen.
Efter gick vi ju klart hem till mig och bara la oss på sängen
och pratade och skrattade och små sov, haha ! ;)
Vid halv fem gick jag och älskling ner till stan
för att möta på sabbi och Danne,
Så vi alla gick runt på tjejkvällen och kollade runt
och fikade och handlade lite saker<3
Efter en stund fick jag och min karl nog och gick hem till
mig igen och drack lite kaffe och la oss på sängen igen.
Men säger, tack för en JÄTTE rolig och bra dag !<3 ;)
 
Nu blir det lite te med en macka,
 
pöss pöss så länge !
 
/Paulina
 
Ps... Bjuder på mupp bild på sabbi och mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela