Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

hej hå blogga !

Publicerad 2012-09-22 13:30:30 i Allmänt

Hejsan !
 
Är här igen och skriver lite om vad som händer och hänt. :)
 
Jag sitter i alla fall just nu och tar det lugnt efter att ha städat hela sitt rum !
(känner mig stolt) x3
 
så musik och bara chilla idag annars känner
att jag behöver det eftersom jag har huvudvärk,
 
vi kan ta upp vad som hände igår, hade gympa på morgonen
och efter gick man mot en ny lektion och det blev
svenska för dom andra medans jag fick sitta
och mejla våran rektor om vårat elevråd.
Men klart ! Jag slapp ju jobba i min dryga
svenska bok så jag gnäller inte ! ;)
Efter skolan drog man med Sabbi till hon ett tag och sedan
drog man hem till mig och jag böt kläder medans hon kollade datan.
Och jaa.. vi drog ut som vanligt efter det och mötte på Donna
för att gå och käka kebabtallrik tillsamans :)
Det var ju riktigt gött !
Efter det gick vi lite på stan och jag köpte present till mitt "<3" och en dricka då,
Sedan gick vi till coop för Donna skulle handla, efter gick vi till mig och drack lite kaffe och små pratade och slog in presenten till älskling. :)
Efter gick Donna hem så jag och Sabbi drog ner på stan och mötte på Robert så vi va med han en stund (:
Kvällen och dagen blev lyckad !<3
 
Bloggar mer sen när jag orkar"<3
 
pössen<3
 
/Paulina
 
Ps... LÄNGTAR TILL TISDAAAAAG ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela