Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Fredag !<3 :D

Publicerad 2012-10-19 15:09:34 i Allmänt

Hej bloggen !
 
Äntligen Fredag !
:)
 
Har längtat efter denna dag så man får vila och färga håret o köpa smink.
Mitt hår är blont med lite orange slingor enu, men mer blont är det ! Men ska färga engång till sen köpa löshåret och beställa tid hos Karin :-)
Så kommer bli super !
 
Idag då i skolan.
Hade gympa till 10 nånting, sen svenska, sög ju verkligen på gympan :3
Hade sammarbetsövningar i en grupp.. (ensam tjej som vanligt)
Fick krypa och springa, och kasta boll.. inge kul precis men funkade :)
Efter hade vi basket match, är ju boll rädd !
Så jag och Sabbi gav upp till slut och spelade lite själva ^^'
 
Ikväll då, blir nog att käka något gott och kolla på film för mig själv.
 
Ha en trevlig fredag alla !<3
 
Pössen!<3
 
/Paulina
 
Ps bild här ! ^^''
 
 
Inte världens bästa bild. Men blont äre i hela hårbottnet och orange slingor ! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela