Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Onsdag, kallt, trött och tråkigt helt enkelt !

Publicerad 2012-10-10 17:38:04 i Allmänt

Hej bloggen ! :)
 
Onsdag då.
Idag vaknade jag trött
och slö, klev upp 07:00 och bara gick rakt mot toan,
efter klädde jag på mig, bäddade sängen och började sminka mig. :)
 
Har haft matte, svenska och estet idag. Svenskan och matten gick lätt, esteten var jobbig för vi skulle göra ett film klipp. Gick bra i början sen råkade man göra nå fel så fick göra om hela skitet. Blev lite arg men bet ihop och gjorde ett nytt. x3
Men men :)
 
Nu ska jag nog bara vila och ta en kopp te sen kanske möta på Sabbi<3
 
Längtar tills imorgon ! Ska va med älskling :)
 
Aja bloggar mera imorgon eller någon annan dag.
 
Pöss !<3
 
/Paulina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela