Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

En helt lugn Tisdag efter mys och skratt o slit !

Publicerad 2012-10-02 20:22:59 i Allmänt

Hej bloggen !
 
Här sitter trötta jag framför datan, och
skriver och lyssnar på musik efter en helt bra
vanlig dag efter skola och mys dag med killen. :)
 
Har haft hotell och resturang hela dagen fram till
klockan 15:30, Jag har bakat bröd, skurat och moppat golvet..
Suck vad drygt! Men rolig att
göra degen var det ju! :)
Fick även träffa min gamla lärare Görel,
det var länge sen så det var kul !
 
Efter skolan var man med älskling och sabbi, träffade även på L och A.
Men satt ej kvar länge, jag och älskling gick upp till
mig och han kollade väl datan lite och jag satt på
sängen och halv sov. Sen låg båda på sängen
och skratta och små sov<3
 
Men får väl blogga mera när jag orkar !
 
Pöss !<3
 
/Paulina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela