Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Pizza och skratt !

Publicerad 2012-09-28 21:55:13 i Allmänt

Hej bloggen ! :)
 
Idag har jag haft en helt okej dag,
vaknade 07:10 och
började fixa mig och passade
på att bädda sängen och
gick sedan till köket o gjorde mig
en macka och plattade håret snabbt efter
och gick mit skolan efter det, helt slut körd !
Har gymat och jag tog inte ens i så mycket,
kanske är slut efter en helt totalt bra dag !
hahaha !
ALA' PIZZA med Sabbi !<3 ;)
 
Vi stack hem till henne fort, jag sandra o sabbi då,
sedan drog vi mot intersport för Sandra köpte en mössa, :)
Sedan drog jag o Sabbi upp t mig för jag böt om och
fixade både mig o Sabbi. Sedan drog vi och
handle lite smått och gått. Vi skulle ju
ha haft våra killar med på pizza kväll men
dom kunde inte komma, men det gjorde
inte så mycket alls. Vi hade roligt
i alla fall, + att Emil kommer hit imorgon istället.<3
 
Ska bli kanon att få se älskling igen !<3
Har saknat ihjäl mig efter han fast jag träffa han i Torsdags, men man saknar ju sin kille, det är väl så ?
Hmm.. är i alla fall trött och tror jag ska tvätta bort sminket och kolla lite tv och göra en till kopp te sen dejta kudden för natten, är HEEEEEELT slut !<3
Aja pöss på er och era rumpor ! ;)
 
/Paulina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela