Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Du vill ha de du förlorat

Publicerad 2012-03-03 14:43:36 i Allmänt

Hejsan!

Lördag är lika med ny dag !
Härligt väder ute och jag sitter ine och bloggar (haha)

Aja vad gör det liksom? :)
Aja jag vaknade klockan tio idag och gick upp helt död och satt mig på soffan eller ja satt och satt, jag låt typ ner xD

Somade om typ tio minuter och sen började min efterlängtade film !
17 igen heter den :-)

den var facktist bra om jag ska vara ärlig !
Efter filmen tog man och fixade en mugg med kaffe och satt sig ute lite och bara njöt av vädret och sen till slut fastnade man framför datorn, ;(
 hmmm...

aja nu ska jag duscha så jag bloggar mer när jag orkar !

/Paulina

Kommentarer

Postat av: sabbi

Publicerad 2012-03-08 16:50:38

nice låt ! :)

Svar: Jo visst är den ;) <3
selkis.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela