Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Västerås !<3

Publicerad 2012-06-22 18:47:42 i Allmänt

Hej hej !
 
Oh vilken härlig helg och en så kanon dag ! :)
 
Solat och ätit gott och nu firar man ett ny gift par !<3
Grattis min kära moster och Janne !<3
 
Aja.. sitter på mälarens camping här i Västerås och sitter ute och snackar skit med mamma, pappa, Janne och moster :-)
Skålat med champagne och nu dricker jag cola och dom delar väl på vin, äter jordgubbar och lite chips står på kanten av bordet.
Vi får väl se om man ska när mot mälaren och ta några kort igen och bara titta och njuta...
(  Kan livet bli bättre!?  ) :D
 
Tack också till alla er unika besökare ! 50 personer har kollat min blogg !<3 + 7 nya kommentarer ! Fosätt så ! :)
 
Hoppas ni får en fin midsommar också och ta det lugnt med alkoholen " ;)
hahah !
 
Pussen!<3
 
/Paulina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela