Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Toppen !

Publicerad 2012-06-13 16:32:53 i Allmänt

Hejsan !


Oj vilken härlig dag !
Vart toppen på allt ! ;D

Har suttit i skolan på morgonen och pratat om hur vi ska göra med lärarna, efter tog vi cyklarna och åkte till eskiln, vi satt där och käkade glass först av allt
och sen gick vi och tittade på dom som åkte tub.. Fick även sitta med i båten med Magnus, karro och Sandra :)
Gud vad roligt det var! + Mange åkte tub sen med några andra, haha !!
 Efter gick vi upp och körde mini golf och lärarna tittade på och drack kaffe då, efter en stund kom Nicke och Emil och va med ett litet tag :) sen slutade vi och jag, sandra, dogge, nicke och Emil cyklade iväg mot skolan..
Jag var i alla fall typ tre timmar sen med Emil, Linus och Roger.. :)
Roligt var det i alla fall och vi satt och skratta (mest jag)
hahah men jaa.. blev ju kitlad typ hela tiden av Emil men jaja<3
efter cyklade jag med Emil till tåget och satt där typ 7minuter.

Imorgon är det skolavslutning, det känns ganska trist men endå skönt, Elin och john slutar.. o det tror jag ingen vill att dom ska göra.. Kommer sakna Elin JÄTTE mycket!<3
Men hoppas båda kommer få det bra i livet !

Vi hörs också när vi hörs ! bilder kanske kommer upp sen, !

Pöss!<3


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela