Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Sol, sommar men kallt ! :s

Publicerad 2012-06-10 18:29:24 i Allmänt

Hej !

Oj, det var ett tag sen man blogg! :)

Men nu är jag här igen!
Okej det har väl inte hänt så mycket, vart med klassen till
kopparbo, padlat kanot och vart till eskiln med klassen, vart
 med kompisar, tagigt mitt första dopp ! Och nu har man städat och lagat lite käk till mig själv och lyssnar på musik :)
Händer inte så mycket mer här i Fagersta ju..
Måste säga att den 14:de har man skolavslutning och samtidigt tar bästa Elin studenten + john.
Kommer kännas extremt tomt !<3

Men jag måste ju få säga grattis och lycka till ! :)
+ Donna blir 19 samma dag ! Grattis !<3


Men vi hörs när vi hörs ! pössen !<3

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela