Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Skojig dag !

Publicerad 2012-06-19 22:11:55 i Allmänt

Hej alla glada ! :)
 
 
Oj !
Idag har det vart en del saker som hänt... !!
 
Vaknade runt halv 11, gick upp och åt frukost och efter tog man en snabb dusch på ca 10-15 minuter.
Klädde på mig och sminkade mig och städade rummet fort efter..
Har även vart till Avesta med mamma :)
Shoppade lite kläder och smink.!
Det kändes att det behövdes ! (haha asg)
Men lite skoj måste man ju få ha :)

 Efter det gjorde man väl inte mer en att slänga alla kläder på mamma och pappas säng och knäppa kort på allting ! (haha)
 :D
Så bild kommer ju så klart upp på bloggen !
Jag kan ju hälsa att min facebook på datorn inte vill funka så ni vet... :/ Sitter ine via min samsung och kollar lite.. (P*SS data) !!
 
har i alla fall vart och tittat vart jag ska hålla hus nu när jag ska börja sommarjobba, och läget och alla är bra !
Så får hoppas man orkar upp halv sju bara ;)

 Vi hörs när vi hörs !
 
Pössen!<3
 
/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela