Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Lugnt !

Publicerad 2012-06-27 20:08:24 i Allmänt

Hej bloggen !
 
Idag då..
Vaknade kring klockan 11 och låg kvar en timme och bara vilade :)
Efter gick man upp och åt frukost och drack lite te..
har haft ont i huvudet hela dagen har jag känt. Så jag sov ca 20 minuter,
efter vart jag hungrig så jag gjorde lite kykling wook. Gud va starkt det vart ! Men ändå gott ! ;)
Just nu då.. Sitter här framför datan och lyssnar på Timbuktu - Fallskärm :)
Älskar låten !<3
 
Har väl inte gjort mycket alls.. annars bara vilat och lagat mat och diskat så klart!
Just ja! :)
Har camat med min fru Donna :)
Saknar henne måste jag säga ;/
Men jag får hitta på annat så länge och klart har jag saker att göra och folk att va med ! (:
Aja bloggar mer snart igen!
 
Pöss!<3
 
/Paulina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela