Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Fagersta till Hallsta och tbx !! :-)

Publicerad 2012-06-26 21:42:37 i Allmänt

Hejsan! :)
 
Oj vilken dag!
Har jobbat i typ en och en halv timme från klockan 09:03 till 10:20.. ungefär :)
Gick hem efter det och tog en snabb dusch och fixade sig och drog mot tåget !
Har vart med Jimmy, Emil och Erik ! :)
Vi spelade väl ps3 och tittade på film, helt J*KLA mys !<33
Tack killar för en riktigt TOPPEN dag ! :D
 
Just nu då.. Hmm har duschat bort smink och noppat lite på ögonbryna.
Musik står på listan just nu och msn ! :)
(haha)
Imorgon ska jag besöka centrum här i Fagersta och titta runt och inköpa en ny färg ! ^^)
Känns att det behövs !<3
Sen när jag får min lön ska man försöka ta hål i läppen.. ;)
Inväntar att min fru ska komma hem från Kosovo också !
Gaah !!
:D
Ha det bra alla så ses vi när jag bloggat nästa gång!
 
Pöss!<3
 
/Paulina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela