Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

En lugn men rolig kväll med skvaller !<3

Publicerad 2012-06-23 22:04:14 i Allmänt

Hej där!
 
Idag sitter man i moster och Jannes vagn och bara njuter av
musik och lite skit prat.. mamma, pappa, Janne och moster..
Har duschat, grillat och spelat mini golf ! :)
Har även suttit ute och tagigt mig en glass och en fanta,
 
Fått ihop mina pengar till min percing också !
Men undrar ju.. "Vart ska man ta hål någonstans" ???
Över läppen eller näsan? ;)
På Måndag klockan 5 på morgonen ska man åka mot Fagersta ..
HUR SKA JAG ORKA ?!?! :o
Funderar ju även om man ska vika sig och besöka någon som betyder så mycket för mig.. Skulle vara underbart !<3 :*
Men vet ju inte ...
 
Imorgon ! Gud.. Vad ska man göra då? :)
Vi får hoppas det blir nånting roligt.. Ska i alla fall plocka ner tältet  med dom andra fyra..!!
Vi höres när vi höres !
 
pössen!<33
 
Mvh .. En glad Paulina ! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela