Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Without you ♥

Publicerad 2012-07-06 19:00:53 i Allmänt

Hej bloggen! :)

Oj vilken dag!
haha lilla jag låg vaken klockan åtta ungefär på morgonen och smsade med Edriss, sen så somnade jag om efter en liten stund, så jag sov i alla fall till klockan halv 10 - 10 tiden :)
Gick upp och klädde på mig och åt lite frukost och tog en kopp kaffe efter det, Efter tog jag en dusch och började sminka mig lite.
Åt på kina resturangen och efter hälsade man på mormor och låsas morfar, drack mer kaffe dock!
Men men :) kaffe är gott !
Efter åkte man och köpte jordgubbar med mamma och pappa, kom hem och ränsade med mamma i en timme ! Ucsh vad jobbigt det är men ändå skoj på nå sätt. Haha!
Aja nu ska jag väl bara ta det lugnt, kanske kika på nå film och sen ut med hunden vid 10 tiden i kväll. ha det bra alla!<3

Pöss!Ps: kommer lite bilder både från mormor och morfar, semla och kina resturangen xD


/Paulina
 
Kina mat
 
Körsbär !
 
Blomma hos mormor och morfar
 
Ränsade ALLT med mamma !
 
Semla!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela