Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

FUCK FUCK FUCK !!!! :(

Publicerad 2012-07-14 20:35:43 i Allmänt

Hej bloggen ! :)
 
 
Idag har jag en jobbig dag ! Man det har alla,
men ska komma till vad jag gjort idag och sluta gnälla!
Idag har jag käkat lunch med mamma, pappa, Jenny och Pem.
Vart fleskfile med klyftpotatis med kantarell sås! ;)
Har även vart ute och gått och fixat lite blommor till farmors och farfars grav !
Så dom har jag besökt också!
Har även ätit mjukglass ! :)
Mums!
Så ni sitter jag här trött och lite upp och ner på humöret, lyssnar på musik och skriver med folk !
Men här kommer en drös med bilder som ni kan glo på !
Pss ! kommer bilder på fikat i från Norberg igår också !
Pöss!<3
 
/Paulina
 
Fika!
 
Smink borttagnings medel, mobil och choklad bollar!<3
 
Mjukglass x3
 
En fin stig i semla nära sjön !
 
 
Farmor och farfars grav, (Ränsade lite, drf ser det skitit ut !)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela