Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Löööördaaah !

Publicerad 2012-01-14 22:36:48 i Allmänt

Hej där ! :-)

Då var det Lördag igen då xD
Ah man har inte gjort så jätte mycket.
Vart på stan och köpt lite lördags godis och handlat lite mat med pappa och syrran.

Har även tittat på en film och bara proppat i mig hur mycket godis som helst till och med chips ! xD
guud va gott det är i mellan åt ! haha
i veckan då... hmm
vart med kompisar, skolan, dansat shuffel lite och bara dunkat musik och sovit ^^'
Gud va jag vill ha min praktik i två veckor nu !
Ska bli att prata med min handels lärare så fort jag kommer till skolan på Måndag!
Vill verckligen bara bort från skolan och tänka på annat ett tag.
Tycker skolan är jätte jätte jobbig tyvärr, funderar även på att börja i en annan skola här i Fagersta. :-(
Är trött på att åka buss ja hela skitet med skolan och klassen...
ta inte illa upp <3

Imorgon då.. Hmm jaah vad kan man göra ? :D
Baka nånting gott kanske eller kolla med mammas kompis om hon kan klippa mig på Fredag eller Lördag nästa vecka :-)
Skulle va awsome !
Är trött på mitt hår så det går inte att förklara !

Men vi hörs när vi hörs ! pöss och WTF xD <3
(ÄR PÅ FLUM HUMÖR) x'D


Pöss !<3


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela