Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Jag Saknar Dig...♥

Publicerad 2012-01-21 17:19:21 i Allmänt

Hej där!

Enu en ny dag och nya händelser ! :-)

Har sovit hos bästa D ! :-)
Vi hade skit kul ju !
Film med chips, cola och godis ^^' ♥

Vi tittade på filmen jag saknar dig...
Filmen väckte många kännslor inom en.
Man var nära på att gråta då och då för man kände igen sig lite här och där i filmen.

Idag då. Vaknade ungefär vid 12:03 och jag och D gick upp och åt två mackor var och sen var jag tvungen och dra hem för hade tydligen tvätt stuga så har tvättat sen klockan 2, men mer blir det tyvärr :-(
Ucsh ....

Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt som jag gör nu.
Jag har hittat en skita bra låt som jag bara älskar och den lyssnar jag på nu !♥
Gud vilken snygg sångare ! Men han är fruktans svärt lik min kill kompis J :O
Lite läskigt ^^'

Men aja :-)
Sen blir det tonfisk paj till kvällen !
F*n vad gott ! :-D

Aja vi hörs när vi hörs ! pöss hejs♥


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela