Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

glöggen heter "blossa'' xD

Publicerad 2012-01-05 18:39:14 i Allmänt


hej ! :)


HAR STÄÄÄÄDAT HEEELA RUMMET :D känner mig stolt !

Jag har haft det så extremt tråkigt! ingen verka velja va med mig så vad ska man göra?  :( FOREVER ALONE som sagt.... :(

Så jag lyssnar på musik i mobilen och dansar shuffle . Jag har även gjort sallad med pappa :) Imorgon ska man fan ta och göra nånting en att ligga på soffan o dega framför tv:n ;) Ska nämligen va med tre smurfar :D xD
På tisdag ska jag iaf träffa mina fina klasskamrater igen :=)
Kommer dock bli konstig stämmning efter som jag har blivit med ovänn med en tydligen :/ aja...
Life goes on.<3


PÖSS så ses vi nä vi ses<3''


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela