Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

"2012" !

Publicerad 2012-01-03 18:28:46 i Allmänt

Hej alla glada människor! :)


Nu börjar jag blogga lite igen efter en lång paus !
(haha)
Det har ganska mycket under den här tiden ändå.
Vart med kompisar, töjtörat, jul disko i skolan, ny år och jul ! :D
2011 är slut och året var helt okey ! :)
Jag fick även en ny mobil och en dator ! :D

2012 har typ bara börjat... Har i alla fall hunnit färga håret på min
 bästis S i alla fall och vart med lite vänner :-)
Nästa Tisdag börjar skolan igen och man ser precis inte fram imott det..
Är så sjukt trött på skolan och allt.. haha
Skol trött ;) ?
(A)

Jag vill ju bara sova och ta det lugnt! xD
Men så blir det inte ! :-)
Imorgon då..
Då ska lilla jag och mamma klippa håret på förmiddagen hos Berit ! :-)
hoppas man vågar klippa sig så som man vill bara ... x-)

Aja ha det gött så ses vi när vi ses :)

Pöss!<3

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela