Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

tråiiiiikigt !

Publicerad 2012-02-19 15:31:40 i Allmänt

Hej !



Ett tag sen man blogga nu då!
Har haft en paus i alla fall :)

Har inte hänt så jätte mycket under tiden,
Har mest vart med kompisar och haft skola
och firat en kompis mamma som fyllt år! :)

Just nu sitter man och bara chillar då :)
Lyssnar på musik och skrattar åt två
kompisar
 och laddar ner musik på min mobil.

den här veckan som kommer längtar
 jag verkligen till!

 Imorgon får jag träffa älskling, klippa håret och
 träffa alla snälla rara människor
 i klassen
 
och kanske åka till älskling till helgen !
Kan veckan bli bättre?! :'D <3
Absolut inte !

Jag ska bara njuta av veckan !<3


pöss hej!<3

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela