Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Somebody that i used to know...<3

Publicerad 2012-02-22 18:45:56 i Allmänt

Hej glada människor!

Tyckte det var dags att blogga lite igen ! :D

Jag har en grej att säga :'D
Jag har hittat en låt jag bara älskar så himla mycket Så den bjuder jag på !<3

:

Somebody that i used to know

Så heter låten :D

Gud vad jag älskar den! har typ tjatat ut den totalt för alla i klassen typ xD

HAHAHAH<3

Idag då :-)

Har sovit hos Donna från igår till idag!

Var SK*T kul !<3

haha :D Vi hade lite damp med hennes bröder och hennes mamma och nadja. :-)

Men det är precis som vanligt,

Imorgon ska man i alla fall klippa sig 14:30 med Sara och Donna (:

Ska bli skönt att få klippa bort allt hår typ, Gud tror min pojkvän kommer få damp ! ><'

Han får inte raka håret men det ska tamme F*N jag göra i alla fall ;)

Snäll jag är ?

ABSOLUT ! :-D (INTE)

HAHAHAH!

Imorgon blir det Hr och sen söka sommar jobb efter skolan, Ska bli skojigt !

Ikväll blir det bb på tv :-)

 

Aja bloggar mer när jag orkar.

 

pöss<3

 

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela