Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Fredagar är bästa dagen på heeeela veckan !<3

Publicerad 2012-02-03 14:45:03 i Allmänt

ÄNTLIGEN FREDAG !<3<3 ;D


Hej där :D

Idag har jag vart i skolan och haft matte och gympa, Ganska lång tråkigt men klart det funkade.
Fick ju vatten på mig när vi hade gympa av älskling och Dogge ;P

Killar killar ... HAHA fick ju nog till slut så jag slog Dogge i magen xD
haha sorry<3

efter skolan så drog man upp till ica med Emil, niklas, Donna och älsklingen, Sen drog man mot tåget med dom :)

Stod där och väntade på tåget med dom bara sen drog man hemåt med Donna :)
Så la man säg på soffan och drack lite cola och åt några choklad bollar som man bakade igår ^^'
MUMMA MED FREDAG !<3
Gudans ...
Men jag saknar älskling så in i H*L*ET* ! :'( 
 
Jag skulle ju åkt med han till Hallsatahammar men fick ej för mamma...
Suck .. Aja imorgon blir det taco kväll hos mig, med Donna, mamma, pappa, Jenny och Pem :-)

Godis och massa gött blir det till också !<3

Aja bloggar när jag orkar !<3

pöss hejs-


/Paulina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela