Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

tra la la

Publicerad 2012-08-26 15:04:54 i Allmänt

Hej hopp gummi snopp !
Nu var det ett tag sen ! :)
 
Har inte orkar blogga för man har rälat runt och
haft lite annat att tänka på helt enkelt.. killar, kompisar
och skolan och så klart sommarlovet ! (Y)
Har vart på massa äventyr !
Västerås, Östhammar och öregrund ! :)
och har spelat en hel del fotboll så jag är inte boll rädd ! :)
Kan man tänka sig? Jag går andra året på gymnasiet ! ^^'
Just nu väntar jag på att donna ska komma över på kaffe, sen kanske man drar ut och ser vad världen bjuder på! (Y)
 
Aja bloggar mer när jag orkar !
Bjussar på bild också :)
 
pöss hejs !<3
 
/Paulina
 
Ja jag har töjt höger öra och har hål i läppen (Y)
 

Kommentarer

Postat av: Empan <3

Publicerad 2012-08-26 18:44:10

fiiiiiinaste <3 :*

Svar: Du är fin underbara människa :* <3
selkis.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela