Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Sjuk stugan

Publicerad 2012-04-01 14:21:06 i Allmänt

Hej där!

aha då var det min tur att få hosta och feber ;'(

Vi får väl hoppas på det blir bättre, Vaknade med 38,3
grader feber
och igår hade jag 37,8 grader ;(
Det suger!
Jag vill vara frisk jag med!
Aja i går var jag hos donna ett tag och hade skit kul sov hos henne
från Fredag till igår då. :)
det var riktigt skojigt.
Innan jag drog dit var det skola till halv tolv sen så drog man till tåget med älskling, Följde ju nämligen med han hem :')<3
Det var en riktigt mysig dag kan jag ju lugnt säga. Sen efter ett tag kom Emelie, Emil, Erik och älsklings syskon, fick ju även träffa älsklings pappa + Emils :)

Men idag ska man bara ta det helt lugnt och bara typ titta på film och vila så febern försvinner.<3

Aja bloggar när jag orkar
<3

Pöss

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela