Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

En tråkig dag.

Publicerad 2011-09-25 20:27:35 i Allmänt


Hejsan
.
Enu en tråkig dag då.
Inte haft för mig så mycket alls.
Har inte ens tänkt på att blogga.
Killar och kompisar ni vet ? ^^'
ÄÄäh... Är ändå singel nu så håller mig till kompisar och skit.
Är i alla fall på G med en supper söt kille :I <3
Men Aaa :) Alla ska få ha kärlek eller hur?
Dagen började med att man vaknade runt 11 tiden.
Har inte sovit så till 11 på länge så det var skönt.
Gick upp gjorde mig frukost med syrran och sen satt jag mig vid tvn efter frukost och tv började man städa och sen duschen. kände för att bara stå och ducha kroppen :)
Skit skönt!
Snart ska man hoppa in i duschen igen för det är ju skola imorgon så vill inte lukta svett :3 hahaha xD
Vart med D idag ialla fall en liten stund ut på stan sen fikade vi hos mig.
imorgon ska man vara med S.
Och Tisdag blire tjej kväll  så då ska jag vara med D och S... :)
Funderar på att töja ut högra örat då också i alla fall lite ;p mohaha...
aja bloggar sen när man orkar
pöss hej!<333 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela