Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Yamba Lajaaaaah!!!!

Publicerad 2011-10-02 11:44:49 i Allmänt

Hej där! :)

Vaknat på en helt okej sida idag.
Vaknade klockan 10:00 som vanligt började hosta eftersom man har ont i halsen.
:I
Aja. Har i alla fall gjort mig en macka och tog en kopp kaffe och satt mig på soffan.
efter det tog man sig en till kopp kaffe så nu får det räcka med kaffe för idag...
Och nu sitter man här vid datorn.
ska besöka skinnskatteberg idag i alla fall och hälsa på syster och barnen :)
Ska även färga håret mer rött efter som färgen nästan har gått bort ;'(
Imorgon ska man även klippa håret :D
WOOHOOW ! xD
AAah får väl se vad alla säger på Tisdag sen 0.o
Kommer bytta lite stil kan man ju lugnt säga...
Men sån är jag nu. har tröttnat på min stil som jag har nu.
Så jag bytter. ska även va med Donna idag tror jag. Hon får se på när jag färgar ! hahaa
hejdå

PÖSS hejs<3

/paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela