Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Trött .... men ändå glad!

Publicerad 2011-10-01 10:55:32 i Allmänt

Hej igen! :)


Idag är man lite små trött sov i alla fall till prick klockan 10:00 idag.
Skit skönt att få sova ut.. men vaknade av att min kudde var blött av tårar...
kanske beror på min dröm jag hade.
Jag drömde ju nånting bra som vanligt.
Men det tar jag inte här !
Aja, jag gjorde mig en macka med ett glas jucie till.
satt på musik på datorn och nu sitter man här.
Min blogg är ganska ny så det kommer mer och mer inlägg så ta det lugnt.
Jag hoppas ni ialla fall vill följa min blogg.  :)
Ikväll ska mina girls komma och ha tjej kväll med mig också.
Blir film och prat.
Kanske äta nånting också ?
eller ska man baka nånting glutenfritt?
Typ en rulltårta med grädde och massa bär och lite fint strössel på det sen !
Men mamma får hjälpa mig med det :D !
(Haahah!!!!)
Ah snart ska man duscha sen smsa älskling o se vad han har för sig :)
Jag saknar han så mycket!<3 :'(
Får ialla fall se han på måndag!
Överlycklig typ jaa ! :')<333

Får blogga mer när jag har tid.

PÖSS HEJS!<3

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela