Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Tråkig Lördag.

Publicerad 2011-10-15 19:11:49 i Allmänt

Hej där.


Idag vaknade man halv 11 ungefär. Skönt att få sova ut... Låg o drog mig tills klockan minst var prick 11. :)
Gick upp sur och jätte trött, Mamma sa sov du bra?
till svar sa jag: Njaa ... Har sovit bättre förr, fick inte mycket till blund när jag la mig för att få sova.
Det gick till slut o jah man sov ju till halv 11 x)
Åt äggröra, Youghurt med flingor och min c vittamin dricka och ett glas med mjölk till.
Funkade !
Just nu ialla fall lyssnar man på Adel.
Har som sagt inte haft mycket för mig.
Pratat med killen i telefon för en halv timme sen ungefär.
Vart ut med hunden också och bara slöat som sagt hela dagen.
imorgon ska man dra sig ut o va med D om man orkar.
Skola på Måndag också :)
Vill va på boendet ju :/
aja det kommer väl det med....
Ajahhh.... bloggar mer imorgon ...

PÖSS!<3


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela