Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

På hugget ? x))

Publicerad 2011-10-05 14:39:46 i Allmänt

Hej igen.


Har jätte tråkigt så man sitter här och klagar på dagen. Den suger ju ... ;/
Inget att göra bara suttit och haft skit tråkigt tills nu. Kommer nog ha tråkigt rästen av dagen.
Eller vad kan ni tro ?
hahaa!!
Aja man lyssnar på musik och små äter lite mjölk choklad :)
Är ledig ändå då får jag äta gott. Ska kanske ut och gå typ vid 6 ändå med en kompis och gymma imorgon.
jag hoppas även på att få köpa ny mobil den här månaden när pengarna kommer.
Min mobil jag har nu håller på att gå sönder ;'(
Suck...
Har ju haft den ett år... men den suger bajs...
aja...
Skriver när jag har lust.

Ses så länge!

PÖSS!<3


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela