Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Lung Söndag.

Publicerad 2011-10-09 13:22:21 i Allmänt

Hej där! :)


Idag är det Söndag.
Typ gör ingenting då.
Det ända man gjort är att ha ätit frukost, tittat på tv och duschat nyss...
Nu sitter jag o dkriver med en kompis på msn ^^'
Och spelar gittar.
Är sjukt trött har nämligen sovit sjukt dåligt :( Vaknat hela tiden suttit ute lite ... gått upp på toaletten ...
Hämtat papper för att snytta näsan vridit o vänt på mig hela tiden...Kast :(
men nu är man vaken ialla fall... :)
Så ni vet kommer jag inte blogga nånting den här veckan. Ska bo på boendet i avesta med Pemlan och jossan :=)<3
Ska bli skita bra :D !
Men så ni vet :)
Ha det gött !!!

PÖSS!<3


/Paulina

Ps: bloggar om jag hinner mer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela