Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Inget att göra precis.

Publicerad 2011-10-08 11:45:51 i Allmänt

hejsan :)

Idag vaknade man av att katten kom in springande i rummet och hoppar upp på sängen.
Nåja det gör inget klockan var ändå halv 10.

låg ialla fall kvar i sängen och drog mig ett tag tills klockan var 10:00 x)
syrran kommer in i rummet till slut och startar datorn och sätter på musik :)
Kapten röd också!<3 :D

Just nu dricker man kaffe och ska hoppa in i duschen efter det.

Kollade förresten nyss på ett dokumentär pogram om nå stort hus i Indien.
Kommer inte ihåg vad det heter men det var känt turrist mål.

Alltså gud vilken damp man hadde igår när man var med D. Herre gud aldrig skrattat så himla mkt.
Skrattade typ i en halv timme medans vi tittade på nå pogram om fest o skit o oroliga föräldrar xD
hahaha D skrattade åt mig för hur jag garvar ! Skit kul ? (a) jag tror det x)

idag ska man ialla fall va med S :)
Ska väl hitta på nå skoj ^^'
jag lovar att jag ska fixa en bättre bild på in nya frissyr. men just nu sitter jag utan smink och i mjukis byxor och ser drogad ut ... :X
Så inte just nu.

Aja kaffet slut nu så nu blir det en varm dusch !

ha et bra så bloggar jag mer sen i kväll !<3

PÖSS!<3


/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela