Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

En bra Fredag helt enkelt....

Publicerad 2011-10-21 15:11:48 i Allmänt

Hej! ^^


Fredag igen, Fort det går eller hur?
Aja min vecka har vart kanon bra.
Har bara inte bloggat ;( Förlåt för det<3

Nåja, Vaknade halv sju idag och började fixa mig lite smått.
åt en macka och drack te.

Tog på skorna o drog till bussen sen. tog halv åtta bussen för I skull så hon slapp åka själv annars hade man väl åkt bil x)

Nåja satt och flumade mig på bussen och små pratade...
kom till skolan och pratade lite med dom andra i klassen också
och sen drog man med tre tjejer i klassen och läraren mot mini bussen
som vi åker med ut till stallet :D

Vi kom fram och jag krammade min rid lärare och gick och bött om sen. Vi fikade lite och pratade om vad vi skulle göra förnånting så vi skulle va i padocken.

Så vi började med att sadla och tränsa hästarna. Fick äntligen ha Lokkur ! :D<3333
vi började med markövningar som back... Då äre att hästen ska backa bakåt.
och sen skulle man gö så hästen går i en cirkel så den vänder på sig.
Gick jätte bra :)

Sen fick vi gå med hästen i sadel läge och använda spö :)
Fick också bra !
Sen fick vi börja rida. Men då ville J ha hjälp med att hoppa upp på hästen hon hade så jag fick låta min häst stå ett tag så jag fick håla imot i andra stigbygeln så hon kom upp.

Sen hoppade jag upp på Lokkur men då han jag bara rida i en kurva så fick jag hoppa av och hjälpa Jk ! haha :D samma där med, med stigbyggeln då x)
Sen fick jag hoppa upp igen på min häst haha...
Vi gjorde övningar som att göra en cirkel fram och tillbax. Sen fick jag trava :D
Skit kul ! <3

Älskar att vara ute i stallet ! :)

Tack för en bra dag brudar!!!<3


PÖSS HEJS<3

/Paulina




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela