Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

BLOGG TIMMMEEEEE!

Publicerad 2011-10-23 18:02:08 i Allmänt

hej där !

Söndag då och syrran har fyllt år igen då :P
Vaknade klockan 10:00 och gick upp o gjorde mig två mackor och drack lite juice till det. :=)
Satt mig på soffan och tittade på nånting om öknen haha ... Kom inge bra precis x)
aja efter det tog man en varm duch och efter börja man föna håret o dra ut alla kläder på sängen och golvet .... Fy fan

Aja valde att ta på mig en vit tröja och svarta byxor och började städa och ta undan kläderna. Sen började man sminka sig lite ^^'
Vart att syrran och hennes barn kom och syrrans kompis och brorsan kom också på besök.
vart smörgås tårta och en vanlig tårta me hallon, blåbär och mörkchoklad på :)
Gott !

Imorgon är det skola igen då. Träffa folket och jobba o jobba... suck jag vill ju vara ledig nu :(
Aja är ledig nästa vecka :)

ha det gött!
Pöss hejs<3

/paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela