Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

I think to much sometimes

Publicerad 2011-11-23 18:15:43 i Allmänt

Hej hej.

Har inte bloggat på länge så nu är det dags att göra det tycker jag ! :-)


idag har det väl inte hänt mycket alls... Kom till skolan med R satt o halv sov och små pratade lite,
gick in och pratade med dom i min grupp och läraren sa vad vi skulle göra. Vi fixar i ordning för uppethus imorgon. alla får komma :-)<3

Vi satt pris lappar på saker o annat. Efter det fick jag sjunga ( Kent- Utan dina andetag) Och spela gitarr och då vart det låten ( Hallelulja) Stavning ... xd  alla sjöng på den låten när jag spelade gitarr då :-)
Ganska kul endå.

Jag har inte sovit så bra heller på två nätter vaknat och allt typ hela tiden o bara legat o tänkt på allt som hänt o händer ;'/
</3

Uch ... vilka dagar det finns o folk till allt...

Aja bloggar mer när jag orkar (:

Vi ses när vi ses-

Pöss hej<3



/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela