Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Fredags mys !<3

Publicerad 2012-06-29 19:55:18 i Allmänt

Hej där bloggen ! :)
 
vi börjar med vad som har hänt idag !
Hmm.. Vaknade kring halv åtta och gick upp åt frukost, sminkade mig och borstade tänderna och gick mot jobbet.. suck vad tråkigt det är ! Men jaa..
får ju pengar för allt städande. ^^
Efter det tog man en varm dusch, sen gjorde jag lite mat medans
pappa jobba och mamma och Jenny var på vinden och hämtade lite saker som Jenny glömt hos oss.
Har handlat lite kesella, godis och bröd till mig :)
Kände mig RIKTIGT godis sugen och kesellan är till min frukost !
Efter jag och Jenny va och handlade var vi och hälsade på hos
mormor och låsas morfar en liten stund, Joni kom dit också så vi fikade lite och pratade. Efter gick jag och Jenny hem till mig och hämtade saker för vi gjorde hemma gjord pizza hos henne, vi tittade på top modell och kan säga.. Pizzan var god ! :)
Blev en enkel köttfärs pizza och halva andra sidan blev ost ock skink pizza (:
(MUMS) !!
Så.. Så här ser min dag ut ! :)
Nu ska man titta på en film som kommer på trean klockan åtta !
Ha det bra alla !
 
Pöss!<3
 
/Paulina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela