Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

i'm in love !

Publicerad 2012-07-05 21:42:17 i Allmänt

Hej bloggen!

Oj vilken härlig dag jag har haft! :)
Vaknade helt utvilad och glad o pigg !
Kändes verkligen jätte skönt!
Så jag gick upp, klädde på mig och gjorde frukost :)
Efter tog jag en kopp kaffe och satt mig på balkongen och lyssnade på lite musik, kändes awsome !Har även bara smörjt in mig i solkräm och åkte och köpte jordgubbar och annat gott med mamma, Jenny och min hund Mino.
Vi åkte ut till Semla och solade och hade det mysigt, så mer kaffe stod på listan och kykling sallad med fetaost och annat gott i!
Solade och lekte med hunden har jag gjort, riktigt riktigt skönt var det! Låg där i solen i två timmar :)
så nu ska jag kika film och bara ta det lite lugnt, ha det bra. :)


PÖSS!<3

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela