Paulina

hej jag heter Paulina och är 18år. Följ gärna min blogg! :)

Helt klart en bra dag ! :-)

Publicerad 2012-07-04 20:44:04 i Allmänt

Hej där :)
 
Onsdag då !
Vaknade av att mormor och morfar kom hem till oss på fika,
Så jag klädde väl på mig och gick och sa hej och tog ett glas juice och macka och satt och pratade i köket en liten stund tills jag fick nog, (haha)
Så jag gick satt mig på rummet och dunkade musik och bara tog det lugnt. Var på väg att somna också ;)
Aja, har ätit tacos också med mamma, pappa, Jenny och Kim :)
har varit och handlat och vart ut med Mino för ungefär 45minuter sen :)
Det var riktigt varmt och skönt ute nu så här på kvällen !
Jag skriver mer sen om jag orkar !<3 Ska försöka kolla film :)
 
 
Pössen!<3
 
/Paulina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela